Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Zaginięcie Ethana Cartera

The Vanishing of Ethan Carter
Flaga Polska 25 września 2014, czwartek
Flaga Europa 25 września 2014, czwartek
Flaga Stany Zjednoczone 25 września 2014, czwartek
Producent: The Astronauts
Wydawca: Nordic Games
NS PC PS4 XOne

W grze wcielasz się w rolę Paula Prospero, zafascynowanego okultyzmem detektywa, który otrzymał niepokojący list od Ethana Cartera. Czując, że chłopcu grozi śmiertelne niebezpieczeństwo, Paul wyrusza do domu Ethana w Red Creek Valley, gdzie sytuacja jest jeszcze gorsza, niż nasz bohater mógłby przypuszczać. Chłopiec zaginął, a okolicą wstrząsnęło brutalne morderstwo. Paul szybko odkrywa, że nie jest to jedyna warta zbadania zbrodnia w Red Creek Valley.

Zaginięcie Ethana Cartera, jako gra inspirowana makabryczną prozą początku XX wieku, skupia się na wciągnięciu gracza w angażującą fabułę. Choć bohaterem jest prywatny detektyw, który będzie się musiał zmierzyć z licznymi wyzwaniami, Zaginięcie Ethana Cartera nie jest grą naszpikowaną zagadkami. Ważniejszą rolę odgrywają elementy takie jak nastrój czy osobowości postaci.

Rozwikłanie tajemnicy nie nastąpi jednak samo z siebie. Gracz będzie musiał użyć zarówno parapsychicznych talentów Paula do komunikowania się ze zmarłymi, jak i własnej spostrzegawczości, by poznać tajemnicę kryjącą się za morderstwami, starożytną mocą zamieszkującą od wieków w Red Creek Valley i losem, jaki spotkał zaginionego chłopca.

Odkryj równie malowniczy, co złowrogi świat Red Creek Valley, zbudowany z użyciem rewolucyjnej technologii fotogrametrycznej, która pozwala na tworzenie fotorealistycznych krajobrazów.

Komunikuj się ze zmarłymi, by dowiedzieć się, jak pożegnali się z życiem, i odkryj wskazówki, które pomogą ci rozwiązać zagadkę zaginięcia Ethana oraz poznać los jego rodziny.

Poznaj nieliniową fabułę łączącą cechy horroru, sensacji i powieści detektywistycznych. Historia inspirowana jest twórczością pisarzy takich jak: Raymond Chandler, Algernon Blackwood, Stefan Grabiński i H. P. Lovecraft.

Decyduj, w jakim tempie toczy się śledztwo. Gra pozbawiona jest scen walki, a groza budowana jest nie poprzez chwilowe przerażenie, lecz uczucie niepokoju, które nieustannie towarzyszy bohaterowi.