Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.
Wersja mobilna [przełącz]

Zaginięcie Ethana Cartera

The Vanishing of Ethan Carter
Flaga Polska 15 lipca 2015, środa
Flaga Europa 15 lipca 2015, środa
Flaga Stany Zjednoczone 14 lipca 2015, wtorek
Producent: The Astronauts
Wydawca: Nordic Games
PC PS4 XOne

W grze wcielasz się w rolę Paula Prospero, zafascynowanego okultyzmem detektywa, który otrzymał niepokojący list od Ethana Cartera. Czując, że chłopcu grozi śmiertelne niebezpieczeństwo, Paul wyrusza do domu Ethana w Red Creek Valley, gdzie sytuacja jest jeszcze gorsza, niż nasz bohater mógłby przypuszczać. Chłopiec zaginął, a okolicą wstrząsnęło brutalne morderstwo. Paul szybko odkrywa, że nie jest to jedyna warta zbadania zbrodnia w Red Creek Valley.

Zaginięcie Ethana Cartera, jako gra inspirowana makabryczną prozą początku XX wieku, skupia się na wciągnięciu gracza w angażującą fabułę. Choć bohaterem jest prywatny detektyw, który będzie się musiał zmierzyć z licznymi wyzwaniami, Zaginięcie Ethana Cartera nie jest grą naszpikowaną zagadkami. Ważniejszą rolę odgrywają elementy takie jak nastrój czy osobowości postaci.

Rozwikłanie tajemnicy nie nastąpi jednak samo z siebie. Gracz będzie musiał użyć zarówno parapsychicznych talentów Paula do komunikowania się ze zmarłymi, jak i własnej spostrzegawczości, by poznać tajemnicę kryjącą się za morderstwami, starożytną mocą zamieszkującą od wieków w Red Creek Valley i losem, jaki spotkał zaginionego chłopca.

Odkryj równie malowniczy, co złowrogi świat Red Creek Valley, zbudowany z użyciem rewolucyjnej technologii fotogrametrycznej, która pozwala na tworzenie fotorealistycznych krajobrazów.

Komunikuj się ze zmarłymi, by dowiedzieć się, jak pożegnali się z życiem, i odkryj wskazówki, które pomogą ci rozwiązać zagadkę zaginięcia Ethana oraz poznać los jego rodziny.

Poznaj nieliniową fabułę łączącą cechy horroru, sensacji i powieści detektywistycznych. Historia inspirowana jest twórczością pisarzy takich jak: Raymond Chandler, Algernon Blackwood, Stefan Grabiński i H. P. Lovecraft.

Decyduj, w jakim tempie toczy się śledztwo. Gra pozbawiona jest scen walki, a groza budowana jest nie poprzez chwilowe przerażenie, lecz uczucie niepokoju, które nieustannie towarzyszy bohaterowi.