Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Wyniki dla: wydawnictwo:MT Biznes

Phil Barden - Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Biznes i Marketing
29.03.2024
Henry Mintzberg - Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
Biznes i Marketing
22.03.2024
Neil Rackham - Spin selling. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
Biznes i Marketing
21.03.2024
Michał Walendowicz - Jak zacząć inwestować?
Biznes i Marketing
16.02.2024
Brian Tracy - Nie do zatrzymania. Sekrety motywacji, pewności siebie i podejmowania odważnych decyzji
Poradniki
29.09.2023
Aleksandra Przegalińska - AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu
Biznes i Marketing
08.09.2023
Amy Gallo - Upierdliwi współpracownicy. Jak się dogadać z szefem idiotą, pesymistycznym podwładnym czy wszechwiedzącym kolegą
Biznes i Marketing
16.06.2023
Vanessa Van Edwards - Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne
Poradniki
19.05.2023
Barry Nalebuff - Jak podzielić tort. Nowa metoda negocjacji dla tych, którzy nie lubią negocjować
Biznes i Marketing
12.05.2023
Ken Blanchard, Paul Meyer, Dick Ruhe - Wiesz, możesz - Działaj! Wykorzystaj swoją wiedzę w praktyce
Biznes i Marketing
12.05.2023
Umysł jutra
Poradniki
28.04.2023
Martin Reeves, Jack Fuller - Maszyna kreatywności. Jak dzięki wyobraźni tworzyć nowe idee i rozwijać firmę
Biznes i Marketing
21.04.2023
Kim Scott - Toksyczne miejsce pracy. Jak skutecznie walczyć z uprzedzeniami, stereotypami, tyranią czy mobbingiem
Biznes i Marketing
14.04.2023
Steven A. Silbiger - MBA w dziesięć dni. Praktyczny kurs menedżerski
Biznes i Marketing
14.04.2023
Zjedz tę żabę! Dla uczniów i studentów
Dla młodzieży
24.03.2023
Brian Tracy - Psychologia sprzedaży
Biznes i Marketing
10.03.2023
Michał Słotwiński - Zasada najniższej energii
Poradniki
10.03.2023
Cyfrowy umysł. Jak zarządzać i rozwijać biznes w erze algorytmów i sztucznej inteligencji
Biznes i Marketing
03.02.2023
Krzysztof Wojczal - Trzecia dekada. Świat dziś i poza 10 lat
Nauka
20.05.2022
Roman Kawszyn, Adam Szaran - Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając na odległość, osiągać sukcesy sprzedażowe
Biznes i Marketing
18.02.2022
Radosław Pyffel - Biznes w Chinach. Jak odnieść sukces w chińskim świecie
Biznes i Marketing
28.01.2022
Daniel Ofman - Kim jestem? Poznaj swoje cechy rdzenne, by lepiej wykorzystać naturalne predyspozycje w życiu i biznesie
Poradniki
04.06.2021
Amy Edmondson - Firma bez strachu. Jak zbudować kulturę organizacyjną, w której bezpiecznie jest wyrażać pomysły, zadawać pytania i przyznawać się do błędów
Biznes i Marketing
21.05.2021
Robert Kozak - Wystąpienia publiczne. 4-godzinna sesja coachinowa, która przygotuje Cię do każdego wystąpienia
Poradniki
14.05.2021
Adele Revella - Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów
Biznes i Marketing
07.05.2021
Jeff Bezos - Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa
Biznes i Marketing
05.05.2021
Scott Galloway - Post Corona. Biznes w czasach pandemii
Biznes i Marketing
30.04.2021
Marcus Sheridan - Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Biznes i Marketing
16.04.2021
Chip Heath, Dan Heath - Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
Biznes i Marketing
09.04.2021
Jonah Berger - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Biznes i Marketing
02.04.2021