Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Wyniki dla: wydawnictwo:CeDeWu Centrum Doradztwa i Wydawnictw

Edward Nowak - Analiza kosztów w ocenie działalności przedsiębiorstwa
Biznes i Marketing
19.02.2016
Ewa Ziemba - Czynniki sukcesu i poziom wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w Polsce
Biznes i Marketing
19.02.2016
Finanse, rachunkowość, kontrola i audyt w sektorze publicznym i prywatnym. Studium przypadków
Biznes i Marketing
19.02.2016
Patrycja Hąbek - Sprawozdawczość przedsiębiorstw w zakresie ich społecznej odpowiedzialności. Ocena jakości raportów CSR
Biznes i Marketing
19.02.2016
Podstawy rachunkowości. Od teorii do praktyki
Biznes i Marketing
19.02.2016
Roman Tylżanowski - Transfer technologii w przedsiębiorstwach przemysłowych wysokiej techniki w Polsce
Biznes i Marketing
19.02.2016
Sylwia Wojciechowska-Filipek, Zbigniew Ciekanowski - Bezpieczeństwo funkcjonowania w cyberprzestrzeni jednostki - organizacji - państwa
Informatyka
19.02.2016
Katarzyna Kopczewska, Tomasz Kopczewski, Piotr Wójcik - Metody ilościowe w R. Aplikacje ekonomiczne i finansowe
Biznes i Marketing
08.02.2016
Adam Baszyński, Dawid Piątek, Katarzyna Szarzec - Przewodnik po zadaniach z makroekonomii
Biznes i Marketing
22.01.2016
Procesy konsolidacji w szkolnictwie wyższym - stan i perspektywy
Inne
22.01.2016
Potencjał kulturowy i społeczny oraz zasoby ludzkie w procesach zarządzania
Biznes i Marketing
20.01.2016
Monika Boguszewicz-Kreft, Renata Gmińska, Katarzyna Sokołowska - Doskonalenie zarządzania organizacją. Teoria i praktyka
Biznes i Marketing
15.01.2016
Prace naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Tom 42. Przedsiębiorstwa i ich interesariusze. Relacje marketingowe i CSR
Biznes i Marketing
15.01.2016
Zbigniew Kuryłek - Mezzanine capital. Nowoczesne finansowanie przedsiębiorstw
Biznes i Marketing
15.01.2016
Wojciech Daniecki - Koniec z makiawelistycznym zarządzaniem. Od teraz podmiotowe przywództwo
Biznes i Marketing
28.11.2015
Jerzy Węcławski, Joanna Fila - Nowe wyzwania dla przedsiębiorstw na rynkach finansowych
Biznes i Marketing
27.11.2015