| Edward Nowak - Analiza kosztów w ocenie działalności przedsiębiorstwa
Biznes i Marketing | 19.02.2016 |
| Ewa Ziemba - Czynniki sukcesu i poziom wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w Polsce
Biznes i Marketing | 19.02.2016 |
| Finanse, rachunkowość, kontrola i audyt w sektorze publicznym i prywatnym. Studium przypadków
Biznes i Marketing | 19.02.2016 |
| Patrycja Hąbek - Sprawozdawczość przedsiębiorstw w zakresie ich społecznej odpowiedzialności. Ocena jakości raportów CSR
Biznes i Marketing | 19.02.2016 |
| Podstawy rachunkowości. Od teorii do praktyki
Biznes i Marketing | 19.02.2016 |
| Roman Tylżanowski - Transfer technologii w przedsiębiorstwach przemysłowych wysokiej techniki w Polsce
Biznes i Marketing | 19.02.2016 |
| Sylwia Wojciechowska-Filipek, Zbigniew Ciekanowski - Bezpieczeństwo funkcjonowania w cyberprzestrzeni jednostki - organizacji - państwa
Informatyka | 19.02.2016 |
| Katarzyna Kopczewska, Tomasz Kopczewski, Piotr Wójcik - Metody ilościowe w R. Aplikacje ekonomiczne i finansowe
Biznes i Marketing | 08.02.2016 |
| Adam Baszyński, Dawid Piątek, Katarzyna Szarzec - Przewodnik po zadaniach z makroekonomii
Biznes i Marketing | 22.01.2016 |
| Procesy konsolidacji w szkolnictwie wyższym - stan i perspektywy
Inne | 22.01.2016 |
| Potencjał kulturowy i społeczny oraz zasoby ludzkie w procesach zarządzania
Biznes i Marketing | 20.01.2016 |
| Monika Boguszewicz-Kreft, Renata Gmińska, Katarzyna Sokołowska - Doskonalenie zarządzania organizacją. Teoria i praktyka
Biznes i Marketing | 15.01.2016 |
| Prace naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Tom 42. Przedsiębiorstwa i ich interesariusze. Relacje marketingowe i CSR
Biznes i Marketing | 15.01.2016 |
| Zbigniew Kuryłek - Mezzanine capital. Nowoczesne finansowanie przedsiębiorstw
Biznes i Marketing | 15.01.2016 |
| Wojciech Daniecki - Koniec z makiawelistycznym zarządzaniem. Od teraz podmiotowe przywództwo
Biznes i Marketing | 28.11.2015 |
| Jerzy Węcławski, Joanna Fila - Nowe wyzwania dla przedsiębiorstw na rynkach finansowych
Biznes i Marketing | 27.11.2015 |