Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

The Witcher 2: Assassins of Kings
Flaga Polska 17 maja 2011, wtorek
Flaga Europa 17 maja 2011, wtorek
Flaga Stany Zjednoczone 17 maja 2011, wtorek
Producent: CD Projekt RED
Wydawca: CD Projekt
PC X360

Druga część sagi RPG o przygodach Wiedźmina Geralta z Rivii oferuje wciągający, dojrzały scenariusz wyznaczający nowe standardy nieliniowej, skłaniającej do myślenia narracji. Oprócz epickiej historii gra zawiera także oryginalny, brutalny system walki, w unikalny sposób łączący elementy taktyczne z dynamiczną akcją. Nowy usprawniony engine gry, odpowiedzialny za generowanie pięknej grafiki i zaawansowanej mechaniki rozgrywki, przenosi grającego do najbardziej wiarygodnego i tętniącego życiem świata jaki kiedykolwiek stworzono w grze RPG. Porywająca historia, dynamiczna walka, przepiękna grafika i wszystkie pozostałe elementy które uczyniły z pierwszego Wiedźmina tak wspaniałą grę, teraz powracają w znacznie lepszym, bardziej zaawansowanym wydaniu.

Wciel się w rolę Geralta, zawodowego zabójcy potworów, który wplątał się w świat politycznych intryg królestwa Temerii, pomagając zdusić powstanie wzniecone przez Zakon Płonącej Róży, ratując przy tym życie króla i chroniąc go przed tajemniczymi zamachowcami. W drugiej części sagi, Geralt pozostaje w centrum wydarzeń. Wyrusz na misję, mającą na celu ujawnienie tożsamości grupy zabójców odpowiedzialnych za morderstwa dokonane na władcach Królestw Północy. Musisz odkryć co łączy ową grupę z wiedźminami i poznać ich prawdziwe zamiary. Śledztwo zaprowadzi Cię wzdłuż rzeki Pontar, aż do rozrywanego konfliktami pogranicza Temerii, Kaedwen i Aedrin, w sam środek walki pomiędzy najpotężniejszymi siłami tego świata.

Cechy produktu:
• Prawdziwie epicka, emocjonująca przygoda z nieliniową narracją. Od poczynań gracza zależą trzy niezależne wątki fabularne, zawierające alternatywne wersje zdarzeń i prowadzące do różnorodnych zakończeń gry. Niezwykle intensywna i naładowana istotnymi wydarzeniami rozgrywka.

• Złożona, realistyczna i dojrzała opowieść dotykająca tematyki rzadko poruszanej w innych grach RPG, przedstawiona w formie przystępnej i atrakcyjnej dla współczesnego gracza. Razem z Geraltem rozwikłaj tajemnicę zabójstw władców Królestw Północy, jednocześnie próbując odszukać własną tożsamość. Stopniowo odkrywaj jak potężne siły mają wpływ na nasz los i jaką przypisały nam rolę.

• Dzięki nowemu silnikowi gry, kwieciste, dojrzałe dialogi z których słyną książki Andrzeja Sapkowskiego i pierwsza część gry przedstawiono w bardzo "filmowych" scenach przerywnikowych i sekwencjach dialogowych.

• Nowy, usprawniony system retrospekcji. Tym razem wspomnienia Geralta, ukazujące związek pomiędzy naszymi przeszłymi wyborami i teraźniejszością, wpleciono do gry w płynny i realistyczny sposób.

• Seks i erotyka przedstawione zostaną w dużo bardziej realistyczny, emocjonujący i dojrzały sposób - dużo bardziej wiarygodnie niż w pierwszym Wiedźminie.

• Unikalny, głęboki, tętniący życiem świat gry, czerpiący z bestsellerowych powieści Sapkowskiego i odtworzony tak, by stanowić bogate tło dla niesamowitej, wiarygodnej historii.

• Postacie z krwi i kości, każda ze swoimi własnymi motywacjami i zamiarami. Podczas wędrówek napotkasz zwykłych ludzi, żołnierzy, buntowników, potężnych magów, władców i ich zabójców. Zestaw postaci, które spotkasz różnić się będzie w zależności od podjętych przez Ciebie decyzji, wzajemne stosunki z innymi bohaterami ukształtują dalsze wydarzenia w świecie gry.

• Zróżnicowane, zapierające dech w piersiach lokacje, stworzone przy pomocy nowego engine'u, tworzą jednolity, w pełni oddany Ci do eksploracji świat!

• Bogaty, żyjący świat w którym każda postać ma swoje życie i zawód. Twoje działania wpływają na stosunki pomiędzy postaciami i otoczeniem, a także - w przypadku głównego wątku - otwierają lub zamykają możliwości interakcji w świecie gry.

• Zwiększona swoboda eksploracji zapewni większy realizm i szerszy wachlarz opcji taktycznych. Geralt będzie mógł pokonywać przeszkody, przeskakiwać przez płoty, wspinać się na ściany i skały.

Tagi: RPG