Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Shane Parrish - Jasność myślenia. Praktyczny podręcznik przekuwania myśli w skuteczne decyzje

Flaga Polska 22 października 2024, wtorek
Autor: Shane Parrish
Wydawnictwo: Onepress
Poradniki

Kto z nas pamięta, kiedy po raz ostatni użył dyskietki komputerowej albo discmana? Życie składa się z ciągu doświadczeń, tymczasem zwykle nie doceniamy chwili, tzw. tu i teraz, i nie jesteśmy w niej prawdziwie obecni. Czas płynie, a my często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że jakaś era naszego życia się zakończyła. Dlaczego? Ponieważ nic szczególnego się wtedy nie wydarzyło, a tym samym nie byliśmy w pełni świadomi naszej decyzji ani jej nie zarejestrowaliśmy. O tym, że ten moment już dawno upłynął, przekonujemy się o wiele za późno. To zrozumiałe: jesteśmy nauczeni skupiać się na ważnych decyzjach, nie na zwyczajnych zdarzeniach. Czy zatem można się nauczyć korzystać z tych zwyczajnych, a jednak kluczowych chwil tak, by w przyszłości pozytywnie wpłynęły na nasze życie, karierę, może nawet życie innych osób?



„I wtedy mógłbym rzec: trwaj chwilo (...)!"

Johann Wolfgang Goethe, Faust



Zdecydowanie ― i o tym właśnie jest ta książka. Spostrzeżenia, oparte między innymi na neurobiologii, ekonomii, psychologii i behawioryzmie, przedstawiono w łatwych do zrozumienia lekcjach, dzięki którym nauczysz się radzić sobie ze swoimi podświadomymi zachowaniami, by następnie podejmować mądre decyzje.



Dzięki tej książce:




  • nauczysz się myśleć jasno w najtrudniejszych momentach

  • dowiesz się, jak unikać destruktywnych wzorców

  • wykorzenisz nawyk myślenia reaktywnego

  • zrewolucjonizujesz swój sposób myślenia i działania



„Oto niezastąpiony przewodnik po mądrzejszych decyzjach każdego dnia!"

James Clear, autor książki „Atomowe nawyki"




O autorze książki





Shane Parrish jest przedsiębiorcą i poszukiwaczem mądrości. Z jego pomysłów korzystają firmy z listy Fortune 500 i drużyny sportowe lig NFL, NBA, MLB i NHL. Regularnie publikuje w „New York Timesie”, „Wall Street Journal” i „Forbesie”. Jego cotygodniowy newsletter, Brain Food, zawładnął umysłami ponad pół miliona subskrybentów.






Powyższy opis pochodzi od wydawcy.