
 22 stycznia 2016, piątek
 22 stycznia 2016, piątekTa książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre  relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we  wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też,  jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na  typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z  charakterologicznych typów sprzedawcy. 
Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych  gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w  górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle –  awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko  rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet  nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W  praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym  szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W  podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej  książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów. 
Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider? Nie możesz  się zdecydować, jakim być szefem – demokratą, czy despotą? Próbujesz  pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnym wieku? Chciałbyś nauczyć  się skuteczniej motywować pracowników? Dodajmy – bardzo różnych  pracowników? Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe? Masz w zespole  osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet? A może jeden z  handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca  do tego, by go skutecznie upomnieć? Albo – nie daj Boże! - wyniki  sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie  wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli? Jak widzisz,  problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także  rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą  książkę. 
Wspieraj swój zespół
Zbuduj autorytet lidera
Motywuj sprzedawców
Ucz się na przykładach z polskiego rynku