Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

Flaga Polska 24 kwietnia 2024, środa
Autor: Raja Rajamannar
Wydawnictwo: Znak Literanova
Biznes i Marketing

Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie. Dyrektor marketingu jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przestawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.

W książce Marketing kwantowy Raja Rajammanar, dyrektor marketingu Mastercard, uznany przez magazyn Forbes za jednego z najbardziej wpływowych liderów marketingu na świecie, opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i podpowiada, jak sprawić, by piąty z nich stał się rewolucyjny dla rozwoju biznesu.

Bo to, co wydarzy się w Piątym Paradygmacie, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu.

A niemal wszystko, co dotyczy dzisiejszego marketingu, łącznie z samym pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też zmiany strategii na bardziej innowacyjną.

Dzięki tej książce dowiesz się:




  • Jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.

  • Jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów.

  • Jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży.

  • Jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją.

  • Jak będzie wyglądała przyszłość marketingu i jak walczyć o konsumentów jutra.





Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.