Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Piotr Garlej - Storytelling vs. prosta komunikacja, czyli jak komunikować się po mistrzowsku w biznesie

Flaga Polska 27 sierpnia 2024, wtorek
Autor: Piotr Garlej
Wydawnictwo: Onepress
Biznes i Marketing




Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling.



Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać. 



Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji.



Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej. 



Powyższy opis pochodzi od wydawcy.