Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to znaczy, że niczego od nich się nie nauczyłeś.
"Zero to One" pokazuje, jak budować firmy oparte na zupełnie nowych pomysłach, jak zamiast powielać w nieskończoność istniejące rozwiązania, tworzyć coś z niczego, przechodzić od zera do jednego.
I chociaż nie ma formuły gwarantującej sukces, ta książka wyznacza kierunek myślenia o prawdziwej przedsiębiorczości. Daje czytelne wskazówki i nieszablonowe rady. Pokazuje, że ludzie sukcesu potrafią dostrzec wartość w nieoczekiwanych miejscach i że technologia jest cudem, gdyż za jej pomocą możemy osiągać więcej za mniej, dzięki czemu nasze możliwości wchodzą na wyższy poziom.
Czytając Zero to one dowiesz się:
"Ta książka to nowe, świeże pomysły, jak kreować wartość."
Mark Zuckerberg, twórca i dyrektor generalny Facebooka
"Peter Thiel zbudował wiele wspaniałych firm. W książce Zero to One pokazuje, jak to zrobił."
Elon Musk, współzałożyciel PayPala, twórca i dyrektor generalny SpaceX i Tesla Motors
"Thiel wychował legion wyznawców i czytelników, którzy patrzą na świat przez pryzmat jego tez. Ja, nie będąc ani ich zwolennikiem, ani fanem Thiela, namawiam cię, żebyś przeczytał tę książkę, bo to jest scenariusz budowy świata, który Thiel właśnie wdraża."
Artur Kurasiński, przedsiębiorca, twórca, inwestor, obserwator, autor książek i tech-realista
"To nie jest podręcznik strategii, ani tym bardziej samopomocowa beletrystyka biznesowa. Thiel i Masters proponują coś znacznie bardziej ambitnego: zwięzły wykład tego, jak działa kapitalizm w XXI wieku oraz tego, jak powinien myśleć przedsiębiorca, aby odnaleźć się w jego realiach. "
Marcin Giełzak, podkaster, przedsiębiorca, uczestnik sceny startupowej, autor książki Wieczna lewica
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.