Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Mehdi Hasan - Wygrywaj argumentami. Sztuka dyskusji, przekonywania i wystąpień publicznych

Flaga Polska 21 lutego 2025, piątek
Autor: Mehdi Hasan
Wydawnictwo: MT Biznes
Biznes i Marketing

Czy publiczne wystąpienia budzą w tobie lęk? 

Często kończysz spór z poczuciem bycia niezrozumianym?

Brakuje ci czasem argumentów lub masz ich sporo, ale nie umiesz ich odpowiednio przedstawić?

A może zależy ci na tym, by twoje argumenty były zawsze trafne, a twój przekaz skuteczny?



Mehdi Hasan, mistrz retoryki i doświadczony dziennikarz, dzieli się konkretnymi poradami do zastosowania tu i teraz, które przydadzą ci się na co dzień, w mediach społecznościowych, jak i na scenie.

Bez względu na to, czy zależy ci na sztuce prowadzenia rozmowy (retoryce) czy chcesz pokonać swojego rozmówcę w rozmowie (erystyka) przeczytaj tę książkę.

Po przeczytaniu tej książki: 




  • Nauczysz się kontrolować rozmowę i reagować na zaczepki. Poznasz techniki, które pozwolą ci zachować zimną krew i skutecznie ripostować. 

  • Przedstawisz potężne argumenty, wykorzystasz liczby, przykłady i kontekst, by przekonać swoich odbiorców do twojego zdania. 

  • Przekształcisz burze i konflikty w rozmowę na argumenty – zamiast spierać się dla samego sporu, nauczysz się prowadzić merytoryczne dyskusje.

  • Twoja pewność siebie w rozmowie wzrośnie niezależnie od tego, czy prowadzisz live’a, podcast, czy odpowiadasz na trudne pytanie w panelu dyskusyjnym.



Mehdi Hasan to nie tylko ekspert od argumentacji – to praktyk, który w swojej karierze mierzył się z najtrudniejszymi rozmówcami: celebrytami, politykami i liderami opinii. 

Autor przekonuje, że merytoryczna i racjonalna debata jest siłą napędową do rozwiązywania problemów. W czasach, gdy każdy ma swoje zdanie i nikt nie chce słuchać naszego, „Wygrywaj argumentami” jest niezbędnym przewodnikiem dla każdego, kto chce realnie wpływać na świat.



"Zamknięci w cyfrowych bańkach łatwo rezygnujemy z wymiany argumentów dla większej liczby lajków. Jednak Hasan przypomina, że nie zmienimy świata, jeśli nie zmienimy swojego myślenia. Poradnik niezbędny w  czasach spolaryzowanych społeczeństw."



Naomi Klein, autorka książek Doktryna szoku, No logo i To zmienia wszystko



Powyższy opis pochodzi od wydawcy.