Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Mark H. McCormack - Czego cię nie nauczą w Harvard Business School. Praktyczne porady legendarnego biznesmena

Flaga Polska 10 września 2025, środa
Autor: Mark H. McCormack
Wydawnictwo: Znak Literanova
Biznes i Marketing

KLASYKA LITERATURY BIZNESOWEJ WRESZCIE W POLSCE



Mark H. McCormack – pionier marketingu sportowego i jeden z najbardziej wpływowych amerykańskich przedsiębiorców – odsłania kulisy skutecznego zarządzania, negocjacji i prowadzenia firmy. Swoje porady opiera na wieloletnim doświadczeniu w budowaniu globalnej organizacji o wielomilionowych przychodach.



Niezależnie od tego, czy chodzi o sfinalizowanie transakcji, zmotywowanie pięciotysięcznej armii sprzedawców czy negocjacje w cztery oczy – niezmiennym fundamentem sukcesu w biznesie są relacje międzyludzkie. McCormack uczy więc, jak:




  • czytać ludzi, robić dobre wrażenie i zdobywać przewagę,

  • budować trwałe, wartościowe relacje biznesowe,

  • prowadzić negocjacje w trudnych sytuacjach,

  • skutecznie rozwijać biznes i utrzymywać się w grze przez wiele lat.



To nie jest książka pełna akademickich teorii. To zbiór zasad, które rządzą prawdziwym światem biznesu, gdzie decyzje trzeba podejmować szybko, a stawką są wielkie pieniądze i reputacja. Lektura obowiązkowa dla menedżerów, liderów i przedsiębiorców, którzy chcą sięgać po więcej i wzmacniać swoją pozycję na rynku.



Praktyczne i sprawdzone metody z pierwszej linii biznesowego frontu.



Powyższy opis pochodzi od wydawcy.