Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Łukasz Wróblewski - Marketing strategiczny w sektorze kultury euroregionu Śląsk Cieszyński

Flaga Polska 20 czerwca 2016, poniedziałek
Autor: Łukasz Wróblewski
Wydawnictwo: CeDeWu
Biznes i Marketing

Książka jest udanym, naturalnym połączeniem istniejącej teorii marketingu z wynikami i wnioskami z badań empirycznych przeprowadzonych przez autora. Na podkreślenie zasługuje różnorodność form badania własnego, obejmującego ustalenia ilościowe i jakościowe, w tym także posłużenie się techniką analizy przypadków. Ogromne znaczenie dla oceny wartości pracy ma jej przydatność dla zarządzania procesami kultury w regionie Euroregionu Śląsk Cieszyński w przyszłości, tak w ujęciu makro (dla władz euroregionu), jak i mikro (dla osób kierujących poszczególnymi instytucjami kultury).