Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Leszek Stafiej - Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Flaga Polska 2 grudnia 2016, piątek
Autor: Leszek Stafiej
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Biznes i Marketing

"Gwoździem w mózg" to zbiór felietonów pisanych przez Leszka Stafieja, doradcę ds. komunikacji marketingowej, obserwatora życia i procesów z nim związanych. Za mocnym tytułem kryją się bezkompromisowe myśli i wnioski, historie i sytuacje, całkowicie z życia wzięte, oparte na obserwacjach i analizie rynku, konsumentów i ich zachowań.
Insight Inside
"Gwoździem w mózg" to prawda, która nas dotyczy, otacza i wypełnia. To prawda, którą czasem trudno nam zauważyć, zrozumieć i wyciągnąć właściwe wnioski. Autor stosując błyskotliwe refleksje ukazuje prawdziwy świat polskiego społeczeństwa i marketingu.

"Gwoździem w mózg" to niesamowicie ważna pozycja dla marketerów, którzy poszukują insightów konsumenckich, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć rynek i klienta, skuteczniej do niego dotrzeć z przekazem marketingowym, wytwarzać produkty spełniające jego potrzeby, a nawet kreować potrzeby, których rynek nie jest jeszcze świadomy.