Wybuchające Beczki to książka, która w lekki i przystępny sposób przedstawia teoretyczne i praktyczne trudności projektowania gier wideo. Bazuje na współczesnych, popularnych przykładach – znajdzie się w niej zarówno Halo: Reach, jak i Civilization V czy Wiedźmin 2.
Autor proponuje wszystkim graczom przyjęcie nowego, bardziej konstruktywnego i analitycznego zarazem sposobu patrzenia na najpopularniejsze gry na rynku. Wychodzi w tym od światowego kanonu literatury zajmującej się badaniem gier, zahaczając o tematy, które nigdy dotąd nie były rozpatrywane w języku polskim.
To dobra lektura zarówno dla początkujących twórców i projektantów gier, jak i fanów tej dziedziny rozrywki i osób chcących czynnie uczestniczyć w jej rozwoju!
Po przeczytaniu Wybuchających Beczek już nigdy nie powiesz: „ten poziom jest nudny”. Będziesz dokładnie wiedzieć, jakie błędy projektowe popełnili jego twórcy, albo na ile ta „nuda” była celowa.