Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Ken Blanchard - Idealna obsługa klienta

Flaga Polska 22 sierpnia 2025, piątek
Autor: Ken Blanchard
Wydawnictwo: MT Biznes
Biznes i Marketing

DR KEN BLANCHARD – patron i przywódca duchowy Blancharda® (d. The Ken Blanchard Companies®) – międzynarodowej firmy oferującej usługi w zakresie szkoleń menedżerskich i rozwoju organizacji, którą założył wraz z żoną, dr Marjorie Blanchard, w 1979 roku. Jest autorem i współautorem ponad czterdziestu książek, w tym bestsellerowej serii biznesowej Jednominutowy Menedżer.



KATHY CUFF – starsza konsultantka, partner w firmie Blanchard® i współautorka programu szkoleniowego Legendary Service. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznego i pozytywnego środowiska edukacyjnego, które motywuje ludzi do poprawy jakości życia osobistego i zawodowego.



VICKI HALSEY – wiceprezes ds. praktyk edukacyjnych w Blanchard® . Współautorka programów szkoleniowych Legendary Service oraz The SLII Experience™. Popularna na całym świecie trenerka, konsultantka i prelegentka. Autorka książki Przywództwo wyższego stopnia. Zajmuje się przywództwem, lojalnością klientów i zaangażowaniem pracowników. 



Powyższy opis pochodzi od wydawcy.