Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Karolina Kupczak - Beauty is my business

Flaga Polska 8 marca 2024, piątek
Autor: Karolina Kupczak
Wydawnictwo: EBOOKnij to
Biznes i Marketing

Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę! Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione cennymi radami, które oparte są na blisko 8-letnim doświadczeniu w branży beauty. Podzielona jest na 11 rozdziałów, a każdy z nich szczegółowo porusza temat zarówno początków w branży jak i poszczególnych etapów udoskonalania swojej pozycji na rynku.

Rozdział 1: Motywacja Zanim skupisz się na strukturze swojej firmy i pozostałych kwestiach marketingowych – zacznijmy od podstawy twojej marki osobistej - czyli Tobie. Ten dział powstał po to, by Cię zainspirować do działania. Dowiesz się z niego: jak osiągnąć sukces nawet jeśli wszyscy dookoła w Ciebie nie wierzą, na co kobiety w branży beauty tracą najwięcej czasu i jak wykorzystać najcięższe chwile swojego życia jako źródło motywacji.

Rozdział 2: Krytyka a hejt Różnice między krytyką, a hejtem w branży beauty mocno się zacierają. W tym dziale nie tylko dowiesz się jak je rozpoznawać, ale także jak sobie radzić z hejtem oraz nieczystą konkurencją.

Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja Dlaczego ludzie kopiują czyjeś pomysły? Jaka jest różnica między plagiatem a inspiracją? Jak uniknąć kopiowania twoich pomysłów? Odpowiedzi na te pytania poznasz właśnie w tym dziale.

Rozdział 4: Konkurencja Analiza konkurencji jako nieodłączny element rozwijania własnej marki w branży beauty. W tym dziale poznasz wszystkie strony zdrowej konkurencji i dowiesz jakie pozytywy mogą wynikać z waszych zdrowych relacji.

Rodział 5: Make your own business - jak zacząć? Dział poświęcony osobą początkujących, które chcą zacząć działać w branży beauty. Poznasz w nim podstawy biznesplanu.

Rozdział 6: Czym jest marka osobista? Czym jest najbardziej popularne pojęcie w branży beauty i jak zbudować od podstaw silną markę osobistą: jakie są jej elementy i na co najbardziej zwraca uwagę nasz klient?

Rozdział 7: Obsługa klienta premium Jak powinna wyglądać obsługa klienta na najwyższym poziomie – omówienie wszystkich elementów. Jak sprawić by klient w naszym miejscu czuł się wyjątkowo i chciał wrócić?

Rozdział 8: Promocja i rabaty Jak sprawić, aby klient wydał więcej i wracał do Twojego miejsca częściej? Poznaj sposoby rabatowania klientów, które przynoszą realne wyniki dla Twojej firmy

Rozdział 9: Typy klientów i konflikty Typy klientów, które najczęściej możesz spotkać w swoim salonie oraz konflikty jakie mogą z tego wynikać. Praktyczne rady jak postępować w trudnych chwilach.

Rozdział 10: Reklamacja A co, jeśli konflikt zaczyna się rozwijać i dochodzi do reklamacji? Jakie są rodzaje reklamacji, jak powinna przebiec – dział sporządzony przez prawnik Darię Mięczewską.

Rozdział 11: Social media Od obserwatora do klienta – stwórz skuteczną markę osobistą w social mediach. Określ swoją grupę docelową poznaj aspekty, które warunkują budowanie wartościowego contentu dla potencjalnych klientów.

Zakończenie - czym jest sukces zawodowy W ostatnim dziale czytelnik znajdzie nie tylko pożegnanie autora, ale także wiadomość, którą chce przekazać i nakłonić do małej refleksji: czym tak naprawdę dla niego jest sukces? Idealna dla Ciebie, jeśli: - Potrzebujesz marketingowej wiedzy opartej na solidnym doświadczeniu w branży beauty - Chcesz poznać tajniki budowania skutecznej marki osobistej - Kochasz rozwój osobisty i pragniesz rozwijać swój biznes Długotrwały sukces jest wart poświęceń i wyrzeczeń, ale niesie ze sobą smak gorzkich błędów. Najlepsze rezultaty osiągniesz przez konsekwencję działania, systematyczność i nieustanne udoskonalanie swoich umiejętności. Ten marketingowy niezbędnik będzie początkiem wprowadzenia zmian w Twoim życiu.

Czego się dowiesz z książki:




  • Jak zbudować skuteczną strategię marketingową?

  • Jak ważna jest marka osobista w prowadzeniu firmy?

  • Jak skutecznie tworzyć markę osobistą?

  • Motywacja - jak znaleźć siły do działania?

  • Gdzie kończy się granica krytyki, a zaczyna hejt?

  • Czy sukces bez hejtu jest możliwy?

  • Rodzaje hejtu Sposób na hejt

  • Jak zamienić krytykę w pozytywną siłę?

  • Czy kopiowanie a inspiracja, to to samo?

  • Brak pomysłu na siebie - zmierz się z kopiowaniem Twojego sukcesu.

  • Dlaczego nie warto kopiować innych?

  • Czy konkurencja powinna być Twoim największym wrogiem?

  • Jak rozpocząć swój pierwszy biznes w branży beauty?

  • Biznesplan w pigułce.

  • Czy wielkość miasta ma wpływ na start Twojego biznesu?

  • Co jest fundamentem marki osobistej?

  • Gdzie szukać darmowej wiedzy?

  • Czy zaangażowanie i pasja to przepis na sukces?

  • Czy Twój wizerunek ma wpływ na to jak postrzega Cię Twój klient?

  • Twój wizerunek w social mediach Co wpływa na wizerunek Twojego miejsca pracy?

  • Najważniejsze etapy obsługi klienta Obsługa premium - jak oferować usługi na najwyższym poziomie?

  • Narzędzia, które pomogą Ci polepszyć Twoją obsługę klienta

  • Czy promocje i rabaty mają sens?

  • Jak postępować z trudnymi klientami?

  • Czy przyjacielskie stosunki z klientami to dobre rozwiązanie?

  • Co zrobić, kiedy Twój pracownik ma konflikt z klientem?

  • Reklamacja - jak skutecznie przejść przez ten skomplikowany proces?

  • Prawa i obowiązki reklamacji w branży beauty

  • Social media - potężne narzędzie marketingowe.

  • Jak zbudować ciekawy profil w social mediach.





Powyższy opis pochodzi od wydawcy