Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

John R. Wells - Inteligencja strategiczna

Flaga Polska 29 kwietnia 2014, wtorek
Autor: John R. Wells
Wydawnictwo: Rebis
Biznes i Marketing

W dzisiejszych czasach przetrwają najmądrzejsi. Świat biznesu usiany jest grobami znanych firm, które odnosząc sukcesy i wypracowując wielkie zyski, nie dostrzegły w porę konieczności zmiany. Umiejętność dostosowywania się do zmian jest miarą inteligencji, dlaczego więc przedsiębiorstwa wykazują się tak niską inteligencją strategiczną? Co jest przyczyną tego zabójczego bezwładu?Inercja to niebezpieczna choroba, autor bada jej źródła i pokazuje, w jaki sposób diagnozować ją i leczyć, a przede wszystkim jak się zabezpieczyć przed zachorowaniem. Wskazuje i wyczerpująco omawia trzy komponenty biznesowego sukcesu: mądrą strategię, elastyczną strukturę i wartościowych pracowników, twórczych i zdolnych sprawnie adaptować się do zmian. Radzi, jak stać się cenionym pracodawcą, który przyciąga najlepszych ludzi, i organizacją kształtującą otoczenie konkurencyjne na swoją korzyść. John Wells uczy firmy sprytu i osiągania trwałych ponadprzeciętnych wyników. Jego książka jest niczym zbawienny sygnał alarmowy dla przedsiębiorstw świetnie prosperujących i lina ratunkowa dla tych walczących o przetrwanie.