Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

John P. Kotter, Lorne A. Whitehead - Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką

John P. Kotter, Lorne A. Whitehead - Buy-In: Saving Your Good Idea from Getting Shot Down
Flaga Polska 2 grudnia 2011, piątek
Autor: John P. Kotter, Lorne A. Whitehead
Wydawnictwo: Onepress
Biznes i Marketing

Eureka i co dalej...




Wpadłeś na świetny pomysł?
Zamierzasz go wdrożyć?
Najpierw musisz go OBRONIĆ!



Jestem na TAK!

Masz dobry pomysł? Ułatwiający ludziom życie, podnoszący dochody Twojej firmy, taki, który zmieni oblicze świata? A może po prostu wymyśliłeś małą innowację, która znajdzie zastosowanie w zaciszu Twojego własnego domu? Gratulacje! Tyle że teraz przed Tobą niełatwe zadanie - doskonale przygotować, przedstawić i przede wszystkim OBRONIĆ swój wyjątkowy pomysł!

Jeśli chcesz, aby Twoja idea nie zatrzymała się na umysłowej blokadzie rozmówców, jeśli marzysz o tym, by ludzie mieli szansę z niej skorzystać, użyj metody proponowanej w tej książce. Jest ona rzadko stosowana lub też rzadko stosowana właściwie, dlatego masz pewność, że Twoi oponenci nie będą mieli gotowych recept na jej obalenie. Metoda, o której mowa, nie wymaga ani niezwykłych umiejętności krasomówczych, ani też wyjątkowej charyzmy. Doskonale sprawdza się za to w ogniu walki, pozwalając jednocześnie okazać szacunek oponentom oraz formułować jasne i rozsądne odpowiedzi, osłaniające dobry pomysł przed ostrzałem. Metoda zaproponowana przez autorów pozwala na jeszcze więcej; umożliwi Ci wykorzystanie ataku do własnych celów, gdy przeciągniesz na swoją stronę niezdecydowanych.

Przygotuj się na wszystkie typowe i irytujące ataki, stosowane przez ludzi wokół.
Odpowiadaj na każdy atak w sposób prosty, jasny, zdroworozsądkowy i dosadny.
Poznaj przykłady prawdziwych sytuacji, prezentujące działanie tej metody w praktyce.
Sprawdź, jak można zastosować tę metodę do wprowadzania zmian na wielką skalę.