Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Janelle Barlow, Claus Moller - Klient ma zawsze rację. Reklamacja to prezent

Flaga Polska 30 listopada 2011, środa
Autor: Janelle Barlow, Claus Moller
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Biznes i Marketing

 
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom
Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?
Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?
Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć?
Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem?
Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych. 
Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego 
Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.