W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji. Jak? Podążając jednocześnie dwiema drogami.Filozofia dwóch dróg polega na dostrzeganiu w każdej decyzji otwierającej się możliwości, a nie wyrzeczenia. Na unikaniu błędnych wyborów, zmniejszanych oczekiwań i osłabiających kompromisów. Oznacza wynajdywanie sposobów na odnoszenie korzyści z jednej opcji przy równoczesnym wzmacnianiu drugiej.Inder Sidhu wyjaśnia, dlaczego w dzisiejszych czasach „dwie drogi” stanowią najlepszą strategię. Sięga do bezcennych autorskich przemyśleń spółki Cisco i doświadczeń takich przedsiębiorstw jak Procter & Gamble, Whirlpool czy Harley-Davidson, dzięki czemu przedstawia kompletny plan, jak podążyć „dwiema drogami” także w twojej firmie.Odnieś sukces, obierając dwie drogi! Wprowadź pewne oraz rewolucyjne innowacje. Sięgnij do istniejących oraz nowych modeli biznesowych. Wkrocz na ugruntowane rynki oraz rynki wschodzące. Rób to, co należy, oraz to, co ma znaczenie. Optymalizuj oraz przekształcaj produkty. Zadowalaj klientów oraz usatysfakcjonuj partnerów. Dowiedz się jak kształtować nadzwyczajnych pracowników oraz zwycięskie zespoły. Połącz autorytatywne przywództwo oraz demokratyczne podejmowanie decyzji.