Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy

Flaga Polska 2 października 2018, wtorek
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis
Biznes i Marketing

Niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć nowatorską firmę na miarę tych z Doliny Krzemowej, firmę działającą w sektorze B2B czy taką, która będzie oparciem dla lokalnej społeczności, "Podręcznik przedsiębiorcy HBR" to dla ciebie podstawowe źródło wiedzy, umożliwiające udany start.
Rozpoczęcie niezależnej działalności wiąże się zarówno z szansą, jak i ryzykiem. Jako przedsiębiorca sam rządzisz swoją firmą i od twojego postępowania zależy, czy będzie ona prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy uruchamiania przedsiębiorstwa – od napisania biznesplanu po uzyskanie pierwszego kredytu. Niezbędna ci będzie także najnowsza wiedza na temat tworzenia porywających prezentacji dla inwestorów, zmniejszania ryzyka na drodze eksperymentów i rozwijania wyjątkowych możliwości dzięki innowacyjnemu modelowi biznesowemu.
"Podręcznik przedsiębiorcy HBR" szczegółowo przedstawia wszystkie te zagadnienia oraz wiele innych istotnych kwestii, sięgając do zasobów wiedzy praktycznej i teoretycznej zgromadzonych w archiwach "Harvard Business Review". Nie rozstawaj się z nim ani na chwilę przez cały okres rozwijania swojego startupu – w ten sposób zdecydowanie wzrosną twoje szanse na sukces w biznesie.
W "Podręczniku przedsiębiorcy HBR" znajdziesz:
omówiony krok po kroku proces zakładania firmy,
zwięźle przedstawione najnowsze badania i poglądy związane z przedsiębiorczością takich autorów piszących dla "Harvard Business Review", jak Marc Andreessen i Reid Hoffman,
udoskonalane latami najlepsze praktyki,
historie prawdziwych firm, takich jak m. in. Airbnb i eBay.