Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.
Wersja mobilna [przełącz]

Harrison Ferrone - Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość

Flaga Polska 2 listopada 2021, wtorek
Autor: Harrison Ferrone
Wydawnictwo: Helion
Informatyka

Unity jest zaawansowanym środowiskiem przeznaczonym do tworzenia gier 3D. Równocześnie może stanowić początek wspaniałej przygody z C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem programowania. Taka ścieżka nauki pozwala na uniknięcie niezrozumiałego dla początkujących żargonu czy niejasnej logiki programowania. Poszczególne konstrukcje języka i ich zastosowanie nagle stają się proste - dzięki niestandardowym skryptom pisanym w C# można rozszerzyć możliwości Unity i tworzyć wciągające, świetnie wyglądające gry. Oto sposób na przyjemną i angażującą, a przy tym skuteczną naukę programowania!
To piąte, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika, dzięki któremu poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C#, dowiesz się, czym są zmienne i klasy, a także jakie są zasady programowania zorientowanego obiektowo. Po zapoznaniu się z elementarzem C# przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się tworzyć skrypty obsługi prostej mechaniki gry i zdobędziesz praktyczne doświadczenie w programowaniu zgodnym z najlepszymi praktykami kodowania. A tym samym wejdziesz na wyższy poziom w zakresie posługiwania się Unity i językiem C#. Po uważnej lekturze zdobędziesz umiejętności potrzebne do realizacji projektów własnych gier w Unity i C#.
W książce między innymi:
precyzyjne przykłady przydatne w nauce podstaw programowania w języku C#,
skrypty i ich implementacja w Unity,
tworzenie podstawowych mechanizmów gier,
interfejsy, klasy abstrakcyjne, stosy, kolejki, obsługa wyjątków i błędów w C#,
podstawy sztucznej inteligencji do zastosowania w grach.
Ciekawość to pierwszy krok do programowania!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.