Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Grzegorz Kosson - Złam konwencje, czyli jak stworzyć wielką markę

Flaga Polska 11 września 2013, środa
Autor: Grzegorz Kosson
Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
Biznes i Marketing

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę.  Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ. Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy.  Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu. Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę  pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.