Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Greg Hoffman - Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

Greg Hoffman - Emotion By Design
Flaga Polska 11 września 2024, środa
Autor: Greg Hoffman
Wydawnictwo: SQN
Biznes i Marketing

Jak stymulować kreatywność w marketingu?



Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?



Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.



Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:



» Kreatywność to sport zespołowy;



» Daj się zapamiętać;



» Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.



Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.



Powyższy opis pochodzi od wydawcy.