Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

George R. R. Martin - Dzikie karty. Tom 5. Brudne gry

Flaga Polska 28 listopada 2016, poniedziałek
Autor: George R. R. Martin
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Fantastyka

Na ulicach Dżokerowa wybucha wojna między mafią i Widmowymi Pięściami. Przemoc wyrwała się spod wszelkiej kontroli i nawet asowie i dżokerzy są zmuszeni toczyć bój z siłami świata przestępczego...
"Brudne gry", piąty tom cyklu superbohaterskiego "Dzikie karty", rozgrywa się w tym samym, stworzonym przez George'a R. R. Martina uniwersum, w czasie wydarzeń opisanych w "Wyprawie asów" i tuż po nich.
Trzy główne wątki książki tworzą splatające się ze sobą opowieści. Pierwsza z nich opowiada o kryzysie tożsamości Żółwia, który zwątpił w sens swej superbohaterskiej działalności. Druga stanowi relację z życia Croyda Crensona, który przechodzi przez dwie kolejne transformacje. Wreszcie trzecia to opowieść o wysiłkach Tachiona, próbującego uporać się z nowo odnalezionym wnukiem Blaise'em, wojną gangów na ulicach Dżokerowa oraz zagrożeniem, jakie stwarza Crenson.