Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Donald Miller - Marketing to proste. Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów

Flaga Polska 28 marca 2025, piątek
Autor: Donald Miller
Wydawnictwo: MT Biznes
Biznes i Marketing


  • Plan marketingowy

  • Lejek sprzedażowy

  • Kampanie reklamowe

  • Budowanie marki



Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem. 



Dlaczego warto przeczytać tę książkę? 




  • Zaprojektujesz lejek sprzedażowy, przyciągający klientów do twojej firmy 

  • Zbudujesz trzy etapy relacji z klientem, które przekładają się na długo-falową lojalność.

  • Opracujesz i wdrożysz plan marketingowy, który przynosi mierzalne efekty.

  • Wykorzystasz potencjał e-mail marketingu, by zwiększyć ruch i świadomość marki.

  • Stworzysz stronę internetową, która skutecznie konwertuje odwiedzających w klientów.



Dla kogo jest ta książka?



Marketing to proste jest dedykowana specjalistom ds. marketingu, właścicielom małych i średnich firm, a także osobom, które samodzielnie prowadzą działania marketingowe. 



"Stworzyłem dla klienta materiały na potrzeby kampanii, a on ostatnio poprosił mnie, aby nie uruchamiać kolejnej rundy, którą przygotowaliśmy, ponieważ nie są już w stanie obsłużyć napływu klientów. W tym roku mieli więcej zapytań w internecie niż przez trzydzieści lat istnienia firmy."

Amy Burgess, konsultantka ds. marketingu



"Właśnie usłyszałam od jednej ze swoich klientek, że codziennie otrzymuje osiemnaście poleceń idealnych klientów przez swoją stronę internetową. Zanim przebudowała jej strukturę, dostawała średnio od jednego do trzech leadów tygodniowo. A to wszystko tylko dzięki zmianie witryny."

Amy Schutte, właścicielka firmy Hudson and Co. LLC



Powyższy opis pochodzi od wydawcy.