Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Daniel Priestley - Wyprzedane Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce

Flaga Polska 26 września 2025, piątek
Autor: Daniel Priestley
Wydawnictwo: MT Biznes
Biznes i Marketing

Co sprawia, że niektóre firmy mają tylu klientów, że ci ustawiają się w kolejkach, podczas gdy inne nieustannie obniżają ceny, desperacko walcząc o jakiekolwiek zainteresowanie?



W książce Wyprzedane Daniel Priestley pokazuje, jak stworzyć strategię, dzięki której to klienci będą szukać ciebie – a nie odwrotnie.



Autor prezentuje podejście, które wykracza poza utarte schematy marketingowe. Zamiast kolejnych trików proponuje zmianę myślenia o tym, jak przyciągać, angażować i zatrzymywać klientów.



Z tej książki dowiesz się m.in., jak:

•    w praktyce zastosować Regułę 7-11-4 i zadbać o odpowiednią liczbę punktów styku z klientem

•    zbudować lojalną społeczność fanów twojej marki

•    organizować wydarzenia i premiery, które przyciągną uwagę i wzbudzą emocje

•    zwiększać liczbę płacących klientów, jednocześnie rezygnując z tych, którzy szukają tylko najniższej ceny

•    precyzyjnie targetować idealnych odbiorców, wykorzystując dane i nowoczesne narzędzia marketingowe

•    zachować konkurencyjność na dynamicznie zmieniającym się rynku

•    stworzyć własny zestaw zasad, który pozwoli ci czasem odmówić klientowi, wejść z nim w polemikę, a nawet sprawić, że to on będzie musiał poczekać na możliwość zakupu.



Wyprzedane to przewodnik pełen przykładów firm, które dzięki zawartej w nim strategii zyskały realną przewagę.



Jeśli masz dość walki cenowej i chcesz, by to klienci zabiegali o twoje produkty i usługi – ta książka jest dla ciebie.





Daniel Priestley  ̶  odnoszący sukcesy przedsiębiorca, zakładał i sprzedawał firmy w Australii, Singapurze i Wielkiej Brytanii. Jest współzałożycielem Dent Global, jednego z najlepszych na świecie akceleratorów biznesowych, który ma biura w Londynie, Sydney i Toronto. Każdego roku ponad pięciuset przedsiębiorców i liderów z całego świata uczestniczy w programach wspierających rozwój ich firm oferowanych przez Dent. Jest na liście dziesięciu najlepszych doradców biznesowych w Wielkiej Brytanii stworzonej przez Enterprise Nation i jednym z dwudziestu pięciu najlepszych przedsiębiorców w Londynie uhonorowanych w konkursie Smith & Williamson Power 100 Awards. Autor książek: Key Person of Influence, Entrepreneur Revolution i 24 Assets.



Powyższy opis pochodzi od wydawcy.