Solowy recital, ukształtowany przez doświadczenie pianisty Andrew von Oeyena w okresie pandemicznego zamknięcia, składa się z ośmioczęściowej Uwertury w stylu francuskim BWV 831 Bacha, Sonat fortepianowych Beethovena: Es-dur ‘Quasi una Fantasia' i słynnej "Appassionaty" a takż aranżacji Wilhelma Kempffa dwóch utworów, które Bach napisał na flet z akompaniamentem. "Być może bardziej niż jakikolwiek inny kompozytor Bach wyraża najczystsze poczucie porządku w chaotycznym świecie" – mówi Von Oeyen. "Jeżeli Bach służył mi jako pierwsze muzyczne "cumowanie" w covidovej izolacji, wróciłem do Beethovena, by odreagować podczas drugiej fali pandemii... Byłem gotowy, by podnieść kotwicę i stawić czoła burzy w towarzystwie niezłomnych i niezniszczalnych XIX-wiecznych sonat. Kryzysy, mimo całej swojej destrukcji, mogą również prowadzić do odnowy i odkryć".
Lista utworów:
1-8 Johann Sebastian Bach: Overture in the French Style, BWV 831
1. Ouverture
2. Courante
3. Gavottes 1 and 2
4. Passepied 1 and 2
5. Sarabande
6. Bourée 1 and 2
7. Gigue
8. Echo
9-12 Ludwig van Beethoven: Sonata No 13 in E flat major, ‘Quasi una Fantasia', Op. 27, Nr. 1
9. Andante
10. Allegro molto e vivace
11. Adagio con espressione
12. Allegro vivace
13-15 Ludwig van Beethoven: Sonate No 23 in F minor, Op 57 ‘Appassionata'
13. Allegro Assai
14. Andante con moto
15. Allegro ma non troppo
16. Johann Sebastian Bach: Siciliano from the Flute Sonata Nr 2 (arranged by Wilhelm Kempff)
17. Johann Sebastian Bach: Largo from the Piano Concerto in F minor (arranged by Wilhelm Kempff)