Alice Sheldon stworzyła koncepcję "Zrozumienia potrzeb" i propaguje ją na całym świecie wśród ludzi i organizacji. Jest to nowe podejście do poszukiwania twórczych rozwiązań problemów i budowania relacji międzyludzkich w domu i w pracy. Opiera się na jednej prostej zasadzie: wszyscy dążymy do zaspokojenia swoich ludzkich potrzeb – takich jak potrzeba przynależności, potrzeba uznania czy potrzeba rozrywki.
"Zrozumienie potrzeb" pomoże ci, jeśli musisz podjąć skomplikowaną decyzję, pragniesz jeszcze skuteczniej komunikować się z innymi, być takim rodzicem, jakim chciałbyś być, czy też zmieniać świat na lepsze.
"Prosty i elegancki podręcznik umiejętności społecznych, których wszyscy tak bardzo potrzebujemy, lecz większość z nas nie wie, jak je zdobyć. Książka ta jest ważnym przyczynkiem do pracy nad stworzeniem bardziej pokojowego świata."
dr Scilla Elworthy, trzykrotnie nominowana do Pokojowej Nagrody Nobla
"Ta książka jest jak skrzynka z narzędziami. Miej ją pod ręką i często do niej sięgaj."
Jim Carter i Imelda Staunton, aktorzy odznaczeni Orderem Imperium Brytyjskiego
"Błyskotliwa, łatwa w czytaniu i w równym stopniu przydatna w życiu osobistym, co w zawodowym."
Sharif Shivji, prawnik królewski, specjalista prawa handlowego
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.