| Phil Barden - Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Biznes i Marketing | 29.03.2024 |
| Henry Mintzberg - Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
Biznes i Marketing | 22.03.2024 |
| Neil Rackham - Spin selling. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
Biznes i Marketing | 21.03.2024 |
| Michał Walendowicz - Jak zacząć inwestować?
Biznes i Marketing | 16.02.2024 |
| Brian Tracy - Nie do zatrzymania. Sekrety motywacji, pewności siebie i podejmowania odważnych decyzji
Poradniki | 29.09.2023 |
| Aleksandra Przegalińska - AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu
Biznes i Marketing | 08.09.2023 |
| Amy Gallo - Upierdliwi współpracownicy. Jak się dogadać z szefem idiotą, pesymistycznym podwładnym czy wszechwiedzącym kolegą
Biznes i Marketing | 16.06.2023 |
| Vanessa Van Edwards - Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne
Poradniki | 19.05.2023 |
| Barry Nalebuff - Jak podzielić tort. Nowa metoda negocjacji dla tych, którzy nie lubią negocjować
Biznes i Marketing | 12.05.2023 |
| Ken Blanchard, Paul Meyer, Dick Ruhe - Wiesz, możesz - Działaj! Wykorzystaj swoją wiedzę w praktyce
Biznes i Marketing | 12.05.2023 |
| Umysł jutra
Poradniki | 28.04.2023 |
| Martin Reeves, Jack Fuller - Maszyna kreatywności. Jak dzięki wyobraźni tworzyć nowe idee i rozwijać firmę
Biznes i Marketing | 21.04.2023 |
| Kim Scott - Toksyczne miejsce pracy. Jak skutecznie walczyć z uprzedzeniami, stereotypami, tyranią czy mobbingiem
Biznes i Marketing | 14.04.2023 |
| Steven A. Silbiger - MBA w dziesięć dni. Praktyczny kurs menedżerski
Biznes i Marketing | 14.04.2023 |
| Zjedz tę żabę! Dla uczniów i studentów
Dla młodzieży | 24.03.2023 |
| Brian Tracy - Psychologia sprzedaży
Biznes i Marketing | 10.03.2023 |
| Michał Słotwiński - Zasada najniższej energii
Poradniki | 10.03.2023 |
| Cyfrowy umysł. Jak zarządzać i rozwijać biznes w erze algorytmów i sztucznej inteligencji
Biznes i Marketing | 03.02.2023 |
| Krzysztof Wojczal - Trzecia dekada. Świat dziś i poza 10 lat
Nauka | 20.05.2022 |
| Roman Kawszyn, Adam Szaran - Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając na odległość, osiągać sukcesy sprzedażowe
Biznes i Marketing | 18.02.2022 |
| Radosław Pyffel - Biznes w Chinach. Jak odnieść sukces w chińskim świecie
Biznes i Marketing | 28.01.2022 |
| Daniel Ofman - Kim jestem? Poznaj swoje cechy rdzenne, by lepiej wykorzystać naturalne predyspozycje w życiu i biznesie
Poradniki | 04.06.2021 |
| Amy Edmondson - Firma bez strachu. Jak zbudować kulturę organizacyjną, w której bezpiecznie jest wyrażać pomysły, zadawać pytania i przyznawać się do błędów
Biznes i Marketing | 21.05.2021 |
| Robert Kozak - Wystąpienia publiczne. 4-godzinna sesja coachinowa, która przygotuje Cię do każdego wystąpienia
Poradniki | 14.05.2021 |
| Adele Revella - Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów
Biznes i Marketing | 07.05.2021 |
| Jeff Bezos - Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa
Biznes i Marketing | 05.05.2021 |
| Scott Galloway - Post Corona. Biznes w czasach pandemii
Biznes i Marketing | 30.04.2021 |
| Marcus Sheridan - Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Biznes i Marketing | 16.04.2021 |
| Chip Heath, Dan Heath - Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
Biznes i Marketing | 09.04.2021 |
| Jonah Berger - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Biznes i Marketing | 02.04.2021 |