Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Risen 2: Mroczne Wody

Risen 2: Dark Waters
Flaga Polska 27 kwietnia 2012, piątek
Flaga Europa 27 kwietnia 2012, piątek
Flaga Stany Zjednoczone 24 kwietnia 2012, wtorek
Producent: Piranha Bytes
Wydawca: Deep Silver
PC PS3 X360

Kilka trudnych lat minęło od czasów, gdy Bogowie odwrócili się od śmiertelników a z czeluści swoich więzień powstali tytani, zostawiając za sobą tylko popiół i zgliszcza. Są jednak na świecie miejsca nie tknięte wojenną pożogą - w tym położona na południowym krańcu Starego Imperium „Kryształowa Twierdza" w Calderze. Choć forteca jest siedzibą Inkwizycji, zapewnia też schronienie okolicznym mieszkańcom, przerażonym nieustannymi atakami morskich potworów. Statki z zaopatrzeniem regularnie toną, mury twierdzy drżą w posadach a w oczy obrońców zagląda głód.

Bohater pierwszej części gry obserwuje rozwój wypadków zza baru lokalnej tawerny, zamiast lunety dzierżąc w dłoni pustą butelkę po rumie. To najlepszy ze znanych mu sposobów na uspokojenie zszarganych nerwów i zatarcie w pamięci demonów przeszłości. Pewnego ranka w progu staje Carlos, spotkany przed laty komendant Miasta. Padająca z jego ust propozycja zbadania przyczyn zatonięcia jednego ze statków z zaopatrzeniem to szansa na wyrwanie się z marazmu i rutyny oraz powrót do ulubionego zajęcia - ratowania świata. Z pokładu własnego okrętu. Ahoj!

Risen 2, następca świetnie przyjętego przez graczy i ocenionego w mediach Risen, jest klasyczną grą RPG opracowaną przez PiranhaBytes - twórców serii Gothic. Będąc właścicielem okrętu, gracz podróżuje między rozsianymi po oceanie wyspami, spotykając w trakcie przygody kilka frakcji, do których może dołączyć. Od jego wyborów zależeć będzie los statku i załogi, a w miarę rozwoju fabuły - także całej krainy.

Cechy charakterystyczne Risen 2:
• Gra twórców bestsellerowej serii Gothic.

• Następca wielokrotnie nagradzanej gry Risen.

• Klasyczna gra RPG z rozbudowaną fabułą, mnóstwem questów głównych i pobocznych, oraz koniecznością dokonywania ważnych dla dalszej rozgrywki wyborów.

• Niepowtarzalny, mroczny i brutalny klimat piracki.

• Nawet 50 godzin rozgrywki.

• Broń palna, artyleria oraz zupełnie nowy system czarów towarzyszą dobrze znanej szermierce.

• Kilka grywalnych frakcji.

• Możliwość przejmowania statków na własność.

• Własny okręt jest naszym domem i centrum dowodzenia.

• Rozległy ocean z wieloma wyspami do zwiedzenia.