Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Maciej Tesławski - Konsument wierny jak pies

Flaga Polska 30 listopada 2016, środa
Autor: Maciej Tesławski
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Biznes i Marketing

Lojalność. . . Klucz do sukcesu w biznesie. Przepis na markę kochaną przez wiernych jej konsumentów.

Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki. Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w „wyznawców” marki. Marki, która nie boi się dekoniunktury, konkurencji czy walki cenowej. Dzięki lojalności klientów marka zwiększa swój zasięg komunikacyjny i poszerza rynek zbytu za pomocą najlepszej możliwej reklamy – rekomendacji. W ten sposób zdobywa często nowych, wiernych klientów. . .
Maciej Tesławski do współtworzenia książki zaprosił przyjaciół – praktyków marketingu. Dzięki temu publikacja staje się pełniejsza, przybierając formę rozmowy i wymiany doświadczeń wielu osób.
Z książki dowiesz się:
jak zmienić konsumentów w „wyznawców” swojej marki,
jakie narzędzia w tym celu wykorzystać,
jak stworzyć angażujący program lojalnościowy.
„Konsument wierny jak pies” to książka, która zapewnia wyłącznie praktyczną wiedzę na temat marketingu relacji, sposobów budowania lojalności i prawdziwie lojalnościowych programów.