Informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Chris Anderson - Za Darmo

Chris Anderson - Free. The Future of a Radical Price
Flaga Polska 25 maja 2011, środa
Autor: Chris Anderson
Wydawnictwo: Znak
Biznes i Marketing

Czy można zarobić na czymś, co jest za darmo? Czy chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora? Czy naprawdę powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, gdy ściągamy z sieci pirackie kopie filmów i płyt? Na te ? i wiele innych! ? pytań odpowiada Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona i redaktor naczelny ?Wired?. Gdy w 2007 roku grupa Radiohead udostępniła za darmo w internecie swój najnowszy album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny. Korzeni ery darmowych produktów trzeba jednak szukać wcześniej ? Chris Anderson rozpoczyna swoją książkę m.in. od historii Kinga Gillette?a, który zbudował istniejące do dziś przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Anderson, opowiadając o tym, jak zarobić na darmowych produktach, daje nam błyskotliwy wykład nowego modelu gospodarki i marketingu. Za darmo to książka, która zaskakuje i prowokuje.